A-Asunnot.fi | Företaget | Kundtjänst
Vi betjänar via telefon vardagar klockan 12–15 (onsdagar kl. 13–15) i ärenden gällande bl.a. bokning av parkeringsplats och bastutur, hyresbetalning samt uthyrning eller avslutande av hyresavtal.
Du når oss alltid via e-post toimisto@a-yhtiot.fi .
Felanmälningar och servicebegäran kan du göra dygnet runt på A-bolagens hemsidor via vår elektroniska blankett.
Telefonlinjen för felanmälningar är öppen vardagar kl. 8–11 och 12–15 (på onsdagar kl. 8–11 och 13–15).
I brådskande ärenden, såsom vattenskador och andra fel som riskerar boendet eller fastigheten, vänligen kontakta servicedejouren.
Du hittar det egna husets dejournummer på anslagstavlan i trappuppgången och på vår hemsida.
Telefonsamtalen spelas in för att säkerställa servicekvaliteten.
Ett samtal till oss kostar lika mycket som den mobilnäts- eller lokalsamtalsavgift som uppringarens egen operatör har fastställt.
Berggatan 3 06100 Borgå Vår servicepunkt betjänar på måndagar och torsdagar kl. 12-15