Servicenummer: (019) 521 3600

Vi betjänar via telefon vardagar klockan 12–15 (onsdagar kl. 13–15) i ärenden gällande bl.a. bokning av parkeringsplats och bastutur, hyresbetalning samt uthyrning eller avslutande av hyresavtal.

Du når oss alltid via e-post toimisto@a-yhtiot.fi .

Felanmälningar

Felanmälningar och servicebegäran kan du göra dygnet runt på A-bolagens hemsidor via vår elektroniska blankett.

Telefonlinjen för felanmälningar är öppen vardagar kl. 8–11 och 12–15 (på onsdagar kl. 8–11 och 13–15).

Dejour 24/7

I brådskande ärenden, såsom vattenskador och andra fel som riskerar boendet eller fastigheten, vänligen kontakta servicedejouren.

Du hittar det egna husets dejournummer på anslagstavlan i trappuppgången och på vår hemsida.

Telefonsamtalen spelas in för att säkerställa servicekvaliteten.

Ett samtal till oss kostar lika mycket som den mobilnäts- eller lokalsamtalsavgift som uppringarens egen operatör har fastställt.

Besöksadress:

Berggatan 3 06100 Borgå
Vår servicepunkt betjänar på måndagar och torsdagar kl. 12-15