A-Asunnot.fi | Företaget | Kundtjänst
Servicenummer: (019) 521 3600
Vi betjänar via telefon vardagar klockan 12–15 (onsdagar kl. 13–15) i ärenden gällande bl.a. bokning av parkeringsplats och bastutur, hyresbetalning samt uthyrning eller avslutande av hyresavtal.
Du når oss alltid via e-post toimisto@a-yhtiot.fi .
Felanmälningar
Felanmälningar och servicebegäran kan du göra dygnet runt på A-bolagens hemsidor via vår elektroniska blankett.
Telefonlinjen för felanmälningar är öppen vardagar kl. 8–11 och 12–15 (på onsdagar kl. 8–11 och 13–15).
Dejour 24/7
I brådskande ärenden, såsom vattenskador och andra fel som riskerar boendet eller fastigheten, vänligen kontakta servicedejouren.
Du hittar det egna husets dejournummer på anslagstavlan i trappuppgången och på vår hemsida.
Telefonsamtalen spelas in för att säkerställa servicekvaliteten.
Ett samtal till oss kostar lika mycket som den mobilnäts- eller lokalsamtalsavgift som uppringarens egen operatör har fastställt.
Besöksadress:
Berggatan 3 06100 Borgå
Vår servicepunkt betjänar på måndagar och torsdagar kl. 12-15
Månadens första och sista vardag är vår servicepunkt öppen
för avhämtning och returnering av nycklar klockan 8-11 och 13-15